Home / Online marketing / Podnikáte a nemáte web? Vytvorte si ho rýchlo a zdarma

Podnikáte a nemáte web? Vytvorte si ho rýchlo a zdarma

Web by mala mať každá firma alebo jednotlivec, ktorí podniká.

Človek, ktorý v dnešnej dobe nepodniká aj na internete sa oberá o množstvo potenciálnych zákazníkov.

Nemusíte na internete len predávať napríklad prostredníctvom e-shopu, ale môžete sa prezentovať. Svojím webom o sebe dáte vedieť, predstavíte sa, ukážete svoju prácu, prípadne referencie od klientov.

Minimálne sa zviditeľníte.

Internet už dnes používa takmer každí a nie je žiadnym tajomstvom, že je čoraz obľúbenejšie nakupovanie cez internet.

Rovnako aj platí aj o vyhľadávaní služieb. Človek ak niečo potrebuje, otvorí si vyhľadávač, zadá pár kľučových slov a zobrazia sa mu výsledky.

Vy teda nemusíte naháňať zákazníkov, len potrebujete mať svoj web na internete, aby Vás mohol zákazník nájsť.
 

Rýchlo, ľahko a zdarma

 Na vytvorenie webu nemusíte vedieť programovať, v dnešnej dobe existujú služby, kde si ľahko v priebehu pár minút
vytvoríte jednoduchú webstránku, prípadne svoj blog alebo aj kombináciu. Ak chcete vytvoriť e-shop, tak tomu som sa venoval v predchádzujúcom článku.
Ja osobne odporúčam použiť na vytvorenie vlastného webu službu Webnode alebo WordPress pretože je jednoduchá, prehľadná, intuitívna a bez reklám.
Stránku si teda zvládne vytvoriť aj úplný amatér. Ak si s niečím nebudete vedieť dať rady, môžete využiť technickú podporu, ktorá Vám poradí.
 Ak chcete pôsobiť profesionálnejšie, odporúčam možnosť registrovať si vlastnú doménu napríklad v tvare www.mojavlastnadomena.sk.

Hlavné body na stránke

Pri vytváraní stránky sa zamerajte hlavne na obsah, nie na dizajn. Stránku si spravte jednoduchú a prehľadnú.

Nezabudnite uviesť kto ste a ako alebo s čím viete Vašim zákazníkom pomôcť.

Uveďte aj kontakt na seba, odporúčam uviesť e-mail aj mobil (každý preferuje niečo iné).

Ak máte nejaké referencie, určite si ich pridajte a postupne rozširujte.

Blog, tipy alebo odpovede na otázky

Ak začnete písať aj svoj blog, vytvárate si  pridanú hodnotu. Ľudia radi čítajú, ale musíte im dať kvalitné články, niečo, čo im pomôže. Vaši potencionálni zákazníci hľadajú odpovede na svoje otázky a vy poznáte odpovede.

Nemusíte nutne tvoriť blog, stačí si na stránke vytvoriť podstránku alebo záložku: Tipy, rady, FAQ – často sa pýtané otázky
alebo niečo podobné.
Ak je odpoveď na otázku rozsiahlejšia je lepšie sa rozpísať do článku, prípadne dať na seba kontakt v štýle: „Ak Vás zaujíma daná problematika, napíšte mi a ja Vám o tom poviem viac.“
Ďalším dôležitým bodom online marketingu je mať stránku na Facebooku. Prečítajte si 4 tipy, ako získať ľudí bez platenej reklamy
 

 Ak sa Vám môj článok páčil, dajte mu Like alebo Zdieľaním o ňom dajte vedieť svojím známym na Facebooku.

 

 

Check Also

6 najlepsich eshopovych platform na prenajom

6+ najlepších eshopov na prenájom

Eshop na prenájom je najčastejšia voľba začínajúcich eshopárov. Určite odporúčame začínať svoj prvý eshop na …

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *