Home / Všetky články / Stavte na kvalitný telemarketing a preverte si vaše možnosti

Stavte na kvalitný telemarketing a preverte si vaše možnosti

Bez dobrej reklamy sa v podnikaní ďaleko nepohnete. Založiť spoločnosť a dúfať, že sa vaša dokonalá myšlienka ujme sama asi nestačí. Potrebujete získať určitú základňu zákazníkov, ktorí vám zaistia odbyt.

 

Veľmi dobre a naozaj účinne fungujú služby tohto charakteru, ktoré poskytuje callcentrum. Väčšinou ide o spoločnosť, ktorá sa špecializuje na viaceré formy propagácie úspešných značiek, ale telemarketing je jednou z ich silných stránok. Poďte sa s nami pozrieť na to, ako vám môže táto metóda pomôcť.

 

Priama forma marketingu bez sprostredkovateľov

Telemarketing je komunikačné riadenie so zákazníkmi prostredníctvom telefónu, telekomunikačných technológií a systémov pre správu databáz na marketingové účely. V mnohých prípadoch sa chápe len ako predaj prostredníctvom telefónu, v skutočnosti je to ale omnoho viac.  Dobrý telemarketing je druh priameho marketingu bez sprostredkovateľov.

 

Účelom telemarketingu je zjednodušenie komunikácia s publikom, uľahčenie predaja a schopnosť rýchlo získať informácie z prvej ruky. Tieto informácie sú dôkladnou analýzou spotrebiteľského správania sa a potrieb zákazníkov vo vašom okolí. Vďaka nej budete schopní vedieť určiť, čo konkrétnych záujemcov o váš produkt oslovilo a naopak, čo by ste mali zlepšiť. Takže, okrem kvalifikovaných zamestnancov, ktorí navštevujú jazykové kurzy, by ste mali popremýšľať o tom, či by nebolo vhodné investovať aj do takýchto systémov. Mnohí úspešní podnikatelia to tak robia.

 

Funkcie telemarketingu

  • uskutočňovanie marketingových prieskumov;
  • zber a spracovanie potrebných informácií;
  • organizácia telefónnych centier;
  • a vzdialený predaj tovaru a služieb na mieste;

 

K výhodám sa radí dostatočné zapojenie publika do diskusného procesu, najmä ak adresát vyžaduje stanovisko odborníka alebo ak ide o naliehavú otázku znepokojujúceho adresáta.

Lepšie zacielenie výberu publika pred začiatkom hovoru, ako aj selekcia podľa pohlavia, veku a iných kritérií. Rýchlosť a merateľnosť reakcie, čo umožňuje rýchle šírenie produktu na iné trhy alebo médiá.

 

Takže je len na vás, či sa všetky spomínané plusy rozhodnete zužitkovať aj v prospech vašej spoločnosti. My by sme vám to odporučili.

Check Also

Výsledky prieskumu: Aké formy platby preferujú zákazníci v eshope?

Nejeden podnikavec, či majiteľ eshopu by rád tiež vedel, aké platby sú populárne v iných eshopoch …

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *