Home / Všetky články / Ako vyzerá pridaná hodnota v podaní Tesla motors

Ako vyzerá pridaná hodnota v podaní Tesla motors

 

V prvom rade si musíme vysveliť, čo je vlastne vysoká pridaná hodnota?

„Dodávateľ dodá „viac“ ako je len zvykom a odberateľ zaplatí „viac“ ako je zvykom.“

zdroj citátu: http://www.edolo.cz/vysoka-pridana-hodnota-a-jak-na-to-edolo-s-r-o/

 

 

Model S TeslaVysoká prídaná hodnota v praxi

 

Tesla Motors vyrába čisto elektrické vozidlá s vysokou pridanou hodnotou pre zákazníkov. Na to, aby mohli predávať draho (cena za Model S začína približne na 70 000 eur), museli dať svojim zákazníkom niečo viac, ako len elektrické auto.

 

  • Plne elektrické auto – nikto tomu neveril a dnes je to realitou, Tesla ponúkla zákazníkom to, čo ešte nikto predtým. Nemožné sa stalo skutočnosťou.

 

  • Servis bez zbytočného predražovania –  Tesla na čele s Elonom Muskom vyhlásila, že ich servisy nebudú zarábať na svojich zákazníkoch, pretože zisk by mal byť už v predajnej cene.

 

  • To najlepšie, čo momentálne majú v servise – kým bude Vaša Tesla v servise, dostanete zdarma zapožičanú tú najlepšie vybavenú Teslu, aká sa bude v servise aktuálne nachádzať.

 

  • Dostanete každé nové vylepšenie – všetko, čo pribudne základnému modelu, Vám dodatočne domontujú v servise pri najbližšej návšteve.

 

  • Dobrovoľné servisné prehliadky – Servisné prehliadky u iných značiek, stoja nemalé peniaze. Ak neprídete na pravidelnú servisnú prehliadku s Teslou, nič sa nedeje, o záruku neprichádzate.

 

  • Internet v aute zadarmo – na prvé 4 roky od kúpy možete využívať internet vo svojom aute úplne zadarmo.

 

  • Dobíjanie auta zadarmo – nakoľko  na dobíjacích staniciach Supercharger využívajú solárnu energiu, bude nabíjanie Tesly na nich navždy zadarmo.

 

Tesla supercharger nabijacia stanicaA to ešte stále nie je všetko – ako v teleshoppingu 🙂

 

  • Nové stanice  – neustále sa rozširujúca sieť na dobíjanie elektomobilov na náklady Tesla Motors (reinvestujú svoje zisky, aby bol v budúcnosti ešte väčší dopyt po ich produktoch).

 

  • Dobíjanie auta aj z obyčajnej zásuvky – na dobíjanie batérií Vám stačí aj obyčajná 230V zásuvka, ktorú máte doma. Samozrejme dobíjanie je rýchlejšie cez 400V zásuvky.

 

  • Predaj bez autorizovanych predajcov – predajcovia by len zbytočne navyšovali cenu modelov, a preto majú zákazníci možnosť objednať si svoje auta online priamo od výrobcu

 

  • Predaj jazdených áut – možnosť zakúpenia jazdených áut servisovaných v Tesle od predchádzajucich majiteľov, ktorý vymenili svoje modely za novšie. Tesla poskytuje záruku aj na tieto jazdené modely.

 

  • Update auta – softvérová aktualizácia auta s rôznymi vylepšeniami. Aktualizáciami môžu pribudnúť nové funkcie, zlepšiť sa dojazd, odstániť chyby, atď.

 

  • Samotný servis auta – vzhľadom na to, že Tesla má ako pohon elektormotor, odpadá množstvo servisných úkonov, ako výmena oleja a filtrov, chladiacej kvapaliny, a iné. Jediné kvapaliny sú voda v odstrekovačoch a brdzová kvapalina.

 

  • Ovládanie auta prostredníctvom inteligentných hodiniek – niektoré funkcie auta, viete ovládať pomocou smart hodiniek, napríklad zamykanie a odomykanie auta, skontrolovať si stav batérií, ovládať strešné okno,…

 

  • 8 ročná záruka bez obmedzenia km – záruka sa vzťahuje na batérie aj na pohonnú jednotku. To Vám neponúkne nikto iný.

 

  • Zrýchlenie porovnateľné so superšportami – Tesla Model S je športový až 7 miestny sedan, no svojim zrýchlením sa vyrovná a v mnohých prípadoch aj prekoná niektoré superšporty. A to má hmotnosť cez 2 tony.

 

  • Najvyšší bezpečnostný rating v Amerike – 5.4 z 5 hviezdičiek

 

 

 

interier tesly model SNiet divu, že Tesla je veľmi obľúbená. Brali by ste ju? Napíšte nám do komentárov pod článkom.

 

Nebojujte teda s konkurenciou cenovo, ale pýtajte si viac za svoje služby a produkty. No nezabudnite, že ak si chcete pýtať viac musíte dať zákazníkom kvalitu a vysokú prídanú hodnotu. Stačí sa inšpirovať Tesla Motors z ich množstva príkladov.

 

Aby mala pridaná hodnota zmysel, musíte ju správne zacieliť na zákazníka. V opačnom prípade nebude efektívna.

 

Ak by ste si chceli vyskúšať Teslu a jej pridanú hodnotu osobne, tak odporúčam navštíviť NaTesle.sk

 

 

Ak chcete vedieť viac o Tesle, tak sledujte ich FB: Tesla Motors Fun page

 

 

Prečítajte si aj náš predchádzajúci článok: Eshop vs. podnikanie na Amazone

 

Ak sa Vám článok páčil, dajte mu Like alebo ho Zdieľajte medzi priateľmi. Vďaka

 

Autor: Patrik Taishi Popelič

Patrik Taishi Popelič

Check Also

6 najlepsich eshopovych platform na prenajom

6+ najlepších eshopov na prenájom

Eshop na prenájom je najčastejšia voľba začínajúcich eshopárov. Určite odporúčame začínať svoj prvý eshop na …

2 komentáre

  1. Zdravím Vás Patriku z firmy Edolo! Na úvod díky za citování našeho článku. Popsal jste způsob dodání vysoké přidané hodnoty firmy TESLA bravurně, z praxe bych k tomu doplnil, že je KLÍČOVÉ vědět co si zákazníci přejí, protože pak je to „trefa do černého“, jinak se firma spíše zesměšní…

    Díky a přeji Vám ať se Vám daří a Vaši zákazníci ať kupují jen tu nejvyšší přidanou hodnotu!

    Václav Edl, Edolo s.r.o.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *