Home / Všetky články / Najčastejšie dôvody, prečo sa sms marketing považuje za súčasť úspešného podnikania

Najčastejšie dôvody, prečo sa sms marketing považuje za súčasť úspešného podnikania

Prispôsobiť sa dobe je dnes viac než nutnosťou a platí to samozrejme aj v podnikaní. Nie je to však len o inováciách. Patria sem aj rozhodnutia, ktoré musí nejeden podnikateľ urobiť v záujme vlastného pokroku.

K nim patrí aj vyhľadávanie užitočných nástrojov a všestranných pomôcok, ktoré zjednodušujú celé obchodovanie a zefektívňujú tak súčasný obchod. Môže to byť marketing, ktorý sa však dnes musí robiť inak a lepšie. Chcete vedieť, ktoré veci vám v tomto smere pomôžu najviac. V nasledujúcom článku sa to určite dozviete.

 

Stačí si založiť e-shop

Vďaka internetu je dnes všetko jednoduchšie a dostupnejšie, čo sa dá pri podnikaní veľmi dobre využiť. Aj tu však musíte nejako začať. Pokiaľ ste sa rozhodli ponúkať ľuďom svoje produkty a služby, mali by ste sa obrátiť na odborníkov s požiadavkou na vytvorenie e-shopu. Vďaka tomuto nástroju sa dostanete k zákazníkom čo najbližšie.

 

Môžete používať priamy komunikačný kanál

Ani to vám nemusí stačiť, pretože aj tu je dôležité správne zacielenie sa na potenciálnych záujemcov. Poznať ich vlastnosti, chute, hodnoty, pohlavie a samozrejme aj vek. To a mnohé iné sa vám podarí zistiť vďaka výhodám SMS marketingu. Práve ten sa v poslednej dobe stáva dôležitou súčasťou efektívneho multikanálového marketingu.

 

 

Dosiahnete až 45 %návratnosť vašich investícií

SMS komunikácia je jedným z najbližších a najdostupnejších kanálov, kde je rýchlosť reakcie v čítaní odhadovaná až na 97 %. Vašu správu, odkaz , reklamu a ponuku si zákazníci prečítajú takmer okamžite. Prináša viac ako 45 % návratnosť investícii a v kombinácii s inými populárnymi kanálmi, ako sú e-maily asociálne médiá je to až 50 %.

 

Spoznáte svoje publikum

SMS marketing je unikátnym nástrojom, ako získať od vašich zákazníkov spätnú väzbu prostredníctvom rôznych prieskumov. Ak sa obávate, že na telefonické hovory nebude spotrebiteľ reagovať, tu je to inak.

V súčasnosti to potvrdzujú aj výskumy, ktoré tvrdia, že až 31 % spotrebiteľov reaguje práve na túto formu marketingu s priemerným časom odozvy 5 minút. Ak by ste teda mali záujem, neváhajte osloviť call centrum v Bratislave a v krátkom čase môžete dosiahnuť skvelé výsledky vo svojom podnikaní, čo je predsa úžasné!

 

Ak sa vám tento článok páčil, môžete ho podporiť stlačením Páči sa mi alebo ho zdieľať svojim priateľmi na Facebooku.

Ďakujeme

Patrik a Andrea

Zakladatelia blogu MladiPodnikatelia.sk, nadšenci podnikania a online marketingu.

Check Also

Plánujete projekt, kde je nutná spolupráca s verejným sektorom? Požiadajte o zápis do RPVS

Ak si myslíte, že to majú podnikatelia, ktorí spolupracujú s verejným sektorom vždy jednoduché, nemusí …

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *